torsdag den 15. maj 2014

Krea i det små

Tiden til det kreative er stadig meget begrænset her på parcellen, men det er dog så småt begyndt at snige sig ind igen. Og jeg har fået bekræftet, at jeg er meget mere omgængelig, hvis jeg har mulighed for at få mine små afbræk med garn. Senest har jeg lavet en miniversion af den hæklede ja-hat til en god kollega, som havde 40-års jubilæum. Hun er den personificerede ja-hat, så hun skulle selvfølgelig have en version. Men eftersom jeg ikke havde tid til at lave en stor, så fik hun den lille i stedet. Så kan hun sætte den på sin computerskærm fremover.


24 kommentarer:

  1. Du tager Ja-hatten på :)

    SvarSlet
  2. hi hi for en sød lille ja-hat :o) godt du er ved at generobre dine små kreative oaser :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i den grad tiltrængt! :-)

      Slet
  3. Hvor er den fin - super god idé :-)

    SvarSlet
  4. Åh, jeg kender godt det der med, at jeg er meget sødere og sjovere at være sammen med, hvis jeg får lov til at stresse af med lidt garn eller tråd. Jeg håber, at du får mulighed for lidt flere og større projekter snart. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også. Men jeg synes faktisk, det går den rigtige vej med det :-)

      Slet
  5. Virkelig fin. Man skal have afløb for det kreative - så er man bare mere omgængelig:-) Håber du nyder livet som husejer, selvom I sikkert har mange projekter lige nu.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mega-nyder det!! Det er så dejligt med haven og ja, så er der mange projekter, men alle bærer i den rigtige retning :-)

      Slet
  6. Hvor er den fin Asli. Håber hun blev glad. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun blev meget glad for den :-)

      Slet
  7. Hvor er den bare fin!!
    Hvis du vil skal du være mere end velkommen til at besøge min blog :)
    www.minkreativeverden.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-)

      Også tak for invitationen - jeg kigger ind forbi.

      Slet
  8. Haha den er genial! :-D Håber det går fremad med parcelhuset, og du snart kan få mere tid til garn. Jeg er heller ikke til at være sammen med når jeg ikke kan hækle/hakke/strikke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det GÅR fremad. Og jeg HAR mere tid. Men det er jo bare aldrig helt nok, vel? ;-)

      Slet
    2. Nej, tid har man aldrig nok af ;-) God søndag!

      Slet
  9. Hej
    Dine lille kasket er bare så fin, og den vil være perfekt til min far i fødselsdagsgave.
    Er det muligt at få en opskrift på den?
    Mvh Rikke

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge