onsdag den 27. marts 2013

Hækleskole


I april og maj holder jeg hækleskole i samarbejde med Fox & Jane i Ballerup igen. Sidste gang var det en stor succes, så det håber jeg gentager sig.

Vi har delt det op i to omgange:
Første gang er d. 30. april kl. 19-22, og her skal vi lære de grundlæggende masker - luftmasker, fastmasker, stangmasker, ind- og udtagninger osv.
Anden gang er d. 14. maj kl. 19-22, og her skal vi arbejde med at hækle rundt - amigurumi, doilys, kurve og tæpper mm.
Man kan vælge én af gangene, eller man kan tage hele pakken - undervisningen tager udgangspunkt i de enkelte deltageres niveau - dog vil jeg anbefale, at man kender de grundlæggende masker i forvejen, hvis man kun melder sig på anden gang.

Begge gange foregår hos Fox & Jane på Centrumgaden i Ballerup (s-toget kører lige til døren).

Information om pris og tilmelding kan ses her.

P.s. Billedet er af min største og mindste hæklenål. Den største er nr. 20 - og den skal jeg eksperimentere lidt med i påsken, tror jeg. Den mindste er 0,5 og nyindkøbt i New York. Jeg tror, man kan hækle med sytråd med den - jeg skal nok også lige have fat i en lup, hvis den skal i sving.

1 kommentar:

  1. 0,5! Hold da op, hvor småt. Min mindste er 0,75 og jeg tror aldrig mere, at den kommer i brug - det er hænderne blivet for store til og øjnene kan nok heller ikke se til det, lup eller ej :D

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge