torsdag den 21. marts 2013

Bloglovin

Kære venner

Google Reader lever (åbenbart) på lånt tid - de lukker ned 1/7. Derfor er jeg også hoppet med på Bloglovin, hvor I nu kan følge mine små sysler.

Når man opretter en profil på Bloglovin kan man i samme moment hive sin læseliste fra Google Reader over og således fortsætte ufortrødent med at følge de samme blogs som før. Det er da smart, at man ikke skal til at finde dem allesammen igen.

Man kan også bede Bloglovin om at sende en mail med opdateringer på de blogs, man følger. Endnu en smart feature.

Nå, men jeg håber, I vil være med - klik på linket her, så skulle det vist gå af sig selv.

4 kommentarer:

  1. tak for info.
    meget nyttig info, endda. Jeg vil se at få mig tilsluttet til bloglovin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en god ide, Mona. Det gør det i hvert fald nemmere at følge din blog.

      Slet
  2. Jamen Asli - hvad så hvis man allerede er gået over til Feedly i stedet for Google Reader? Skal man bruge det der Bloglovin for at blive ved med at læse din blog - eller vil der stadig være et gammeldags RSS-feed fra den? Jeg interesserer mig ikke så meget for garn og den slags for at være helt ærlig, men jeg synes jo det er hyggeligt at følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man har en anden reader til sine RSS-feeds, så burde det også fungere. Det er i hvert fald sådan, jeg har forstået det. Der er bare rigtig mange af krea-bloggerne, der bruger googles system, tror jeg. Og det er ret fedt, at du følger med, selvom du ikke er så interesseret i garn :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge