søndag den 4. december 2011

Julemarkeder af de lækre slags

Fredag eftermiddag tog jeg en tour de julemarked med Anne. Jeg kunne have brugt en formue, men det lykkedes mig at begrænse mig. Det var ellers svært - jeg er stærkt afhængig af pæne ting.

Først var vi hos Meyer Lavigne i Kødbyen. Der var en sand velsignelse af 2. sorteringsvarer. Især vaser. Men der var også platter og stofnet og blomsteropsatser. De har åbent hus hele næste uge også. Du kan læse mere her.

Derefter tog på Værkstedet Viktoria, hvor der også var vildt mange smukke ting. Jeg købte kun to ting, hvilket var en stor bedrift for mig:
En ske i Helle Hansens dogmekeramik. Den passer perfekt i udtrykket til træskålene fra sidste weekends julemarked.

En Lucky Boy Sunday dukke, som pynter så fint i min nye stol (altså nye genbrugsstol, ikk'). Den var ret billig, fordi det er 2. sortering. Men jeg kan godt leve med små fejl.

Værkstedet Viktorias julemarked kan nåes i dag også. Læs mere her.

Hvis jeg ikke havde travlt med andre gøremål i dag, ville jeg prøve at nå forbi Den Nye Designer Julemarked på H.C. Ørstedsvej, som du kan læse mere om her. Sidste år var det rigtig fint.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre indkøb du har gjort - er vild med dukken! :-)

    SvarSlet
  2. De ting kunne jeg også godt blive afhængig af. :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge