tirsdag den 8. november 2011

Rum11

Hvis jeg havde vidst, at det her blogging ville give så mange gode oplevelser, så var jeg begyndt noget før. I dag var jeg på besøg i Rum11 på Vesterbro sammen med en masse andre kreative kvinder til uformel kreatid. Det var da bare for hyggeligt. Tak til Line og co. for at åbne dørene til deres hyggelige værksted.




P.s. Kig over på Rum11-bloggen, hvor man lige nu kan læse tredje del af deres føljeton om de fire kvinder, der står bag det kreative værksted. Og læs også de to foregående indlæg. Jeg er superimponeret over de lækre billeder, der er i interviewene. Det er Camilla, der står bag dem.

10 kommentarer:

  1. Enig:-) Og al den gode kage man også får serveret... MUMS:-)

    SvarSlet
  2. Det var så hyggeligt i dag. Og jeg var ret ærgelig over at jeg skulle til møde.
    Men måske de gentager succesen...

    SvarSlet
  3. Ja, det var virkelig hyggeligt:)

    SvarSlet
  4. Asli, det var smadder hyggeligt endelig at møde dig ordenligt!!!

    SvarSlet
  5. Hej Ninna
    Du har helt ret. Gode oplevelser og gode kager :-D

    Hej Gaia
    Det var rigtig dejligt at se dig igen. Og ja, det var superærgeligt, du skulle gå, men jeg kunne forstå på FB, at det havde givet fornyet energi til mødet. Og det må have været dejligt.

    Hej Anne
    Jaaa!

    Hej Malene
    Det var superhyggeligt :-)

    Hej Line
    Ligeover! Jeg håber, I gør det igen.

    SvarSlet
  6. Og lige derfor jeg er så drønmisundelig og ærgelig over at bo helt ude i west..;)
    Ser ud til I havde en skøn hyggetid..
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Hej Anne
    Jeg har ellers hørt, at der er vildt derude ;-) Ja, det var rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  8. Jaaaa... jeg har det på præcis samme måde! Blog-land er fantastisk - hvilket din blog i øvrigt også er. Glæder mig til at følge med i de mange kreativiteter :-)

    SvarSlet
  9. hov har først set dit indlæg nu....det var super hyggeligt og tak for de søde ord om mine billeder, smil!

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge