torsdag den 29. september 2011

Torsdags-TADA

Puha, selvom jeg havde lagt rimelig uambitiøst fra land i Mettes to do/tada, så var det tæt på, at jeg alligevel blev lidt presset. Der har bare været mange ting at nå i denne her uge...flest kedelige to do's (som i have to og ikke want to).

Men jeg fik gyngestolshynden færdig i går. Den ser sådan her ud:


Jeg har syet den i noget mønsterpræget skind, som jeg har købt på udsalg i Skindhuset i Skindergade i København for et stykke tid siden. Jeg ville egentlig have syet en taske af det, men da jeg købte gyngestolen vidste jeg med det samme, at den skulle have en hynde i skindet. Og så er der stadig lidt tilbage, som jeg kan sy en lille taske af.

P.S. I dag er det (verdens allerbedste) Signes fødselsdag. HURRA, HURRA, HURRAAAAA!

8 kommentarer:

  1. Jeg er simpelthen så misundelig på din gyngestol. Har ønsket mig lige netop den model siden min graviditet. Må have den til næste gang der lander en baby i huset!

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mig også en gyngestol magen til din inkl. skindpuden :-)

    SvarSlet
  3. lækkert med nyt tøj til stolen, den er ret så fin

    SvarSlet
  4. Er helt vild med Skaldepanden ;) Og jeg er enig med Julia - jeg har ønsket mig sådan en gyngestol i så lang tid og håber klart jeg når at få en, inden der kommer småfolk til engang...

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig godt ud... og jeg HAR sådan en gyngestol... gemt væk ude i udhuset... kan lige pludselig se hvor fin den kan blive med en gang sort maling... :-)

    SvarSlet
  6. Hej Julia
    Årh jeg har stadig ondt af dig, efter du fortalte historien om, at den blev snuppet lige for snuden af dig på et loppemarked engang. Jeg håber, du finder en :-)

    Hej Mette
    Jeg er også bare rigtig glad for den. Den er så fin.

    Hej Lotte
    Tak :-)

    Hej Camilla
    Taktak. Og held og lykke med jagten :-)

    Hej Pernille
    Ja, kan du SÅ finde den frem!! Eller sælge den til en værdigt trængende :-D

    Hej Helle
    Tak skal du have :-)

    SvarSlet
  7. Elsker din gyngestol (læs: er drønmisundelig;) og den er da blevet endnu mere lækker med den smukke hynde på! Lige i øjet..;)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge