mandag den 8. august 2011

Ferielopper

Naturligvis har jeg nogle fine lopper med hjem fra ferie. Jeg gennemtrawlede alle genbrugsforretninger i Rudkøbing og Svendborg. Det blev til lidt men godt, næsten alle til campingvognen.


To frokosttallerkener og to dybe...hvor fabelagtig en frokost bliver det ikke lige, hvis man spiser den af hestetallerkenen?

To fine viskestykker.

Knapperne er teknisk set ikke et genbrugsfund, men næsten. En garnforretning i Svendborg solgte ud af deres gamle knapper til 20 kr. pr. rør. Jeg kan aldrig stå for den slags tilbud.

Jeg købte også nogle 'souvenirs', men de fortjener et indlæg for sig selv.

3 kommentarer:

  1. Man skulle bo i Svendborg!
    For pokker da - sikke lækre sager ☼
    Jeg er da især vild og forelsket i skeen med stjernetegnene på ♥ Hvis du nogensinde skulle gå hen og blive træt af den, så har du her en glad aftager/køber til den!!! ♥

    Jeg er forøvrigt selv den der er blevet knapoman. Men hellige Maris, hvor kan de altså bare være dyre :(

    SvarSlet
  2. Hej Zgrubler
    Ja, det var fine ting, man kunne finde. Jeg har faktisk to stjernetegnsskeer. Jeg skal lige overveje, om jeg har brug for to :-)
    Mht. knapperne, så er jeg også afhængig - men mest af genbrugsfundsknapper eller udsalgsknapper, for du har helt ret: Til alm. priser er de tit ret dyre.

    SvarSlet
  3. Jamen, så venter jeg spændt på at høre, hvad du kommer frem til ☺

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge