søndag den 22. maj 2011

Frøkenen i glimt

De fine fund er kommet på plads i Frøken Blå i dag. Iiih hvor jeg glæder mig til sommer, når vi skal på tur!

Her er nogle glimt:


Jeg fik mine forældres gamle Erik Kold bøtter, som de har brugt i deres campingvogn, men ikke bruger længere. Wuhuu!




Ikke et loppefund. Men jeg er ret tosset med denne her opvaskebørste fra Pylones. Jeg har også en sjov prinsesse-håndkost og en lampe i samme mærke.


En anden festlig fyr som fulgte med, da jeg købte campingvognen. Han har fået lov at blive boende.

12 kommentarer:

  1. Kæft manner, hvor fedt! God stil i den campingvogn! Især den grønne Kold bøtte er så lækker!

    SvarSlet
  2. Hvor vil jeg gerne på besøg i den campingvogn, den ser hyggelig ud! :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  3. Hej Trine
    Tusind tak :-) Og ja, den grønne er også fin. Jeg er ekstraglad for dem, fordi de er fra forældrenes unge dage (min mor købte de første, da hun flyttede hjemmefra som 18-årig).

    Hej Birthe
    Den er rigtig hyggeligt! Det kan være vi kan arrangere et besøg en dag :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en fin blog du har :) Den vil jeg glæde mig til at følge. Lækre fund, er vild med de farvede bøtter :)

    SvarSlet
  5. Fine Frøkenen. Hun er fin i glimt også, hun. :)

    SvarSlet
  6. Hende Frøken Blå er simpelthen fantastisk!

    SvarSlet
  7. :-D Hvor er hun bare lækker, hende frøkenen! Tak for kigget!!
    Ha' en SKØN aften!
    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet
  8. Hvor er Frk. blå da bare fin!

    SvarSlet
  9. Wauw! Virkelig.. Hende Frøkenen gad jeg sørme også godt campere med ;-)

    SvarSlet
  10. Hej Line
    Stort velkommen til :-) Jeps Kold-bøtterne er bare fine og så blev de endda fundet derhjemme. Hurra! :-)

    Hej AbluMoo
    Jeps. Hun er sød både i små og store bidder :-)

    Hej Haar og Haar
    Hun er så skøn - ingen jante her :-)

    Hej Jane
    Selv tak! Også en skøn aften til dig!!

    Hej Anne
    Taktak :-)

    Hej Dolls. Det kan jeg godt forstå! Som skrevet glæder jeg mig også kæmpemeget!! :-)

    SvarSlet
  11. Ihh altså, man ville jo helt ønske man skulle med til... var det samsø?? :)
    Ihhh

    SvarSlet
  12. Hej Anne
    Det var Langeland. Jeg tror, at kæresten er mere tryg ved turen, hvis det bliver til en brofast ø :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge