onsdag den 5. januar 2011

Udsalg hos frøkenen og baronen

Jeg satser hele butikken på, at det snart bliver sommer - eller i hvert fald forår. Og derfor sælger jeg ud af mine vanter til lidt billigere penge.

Før kostede de 500 kr. pr. par. Nu koster de 400 kr. pr. par. Du sparer altså 20%.

Her kan du se de vanter, der er tilbage:
Disse er store og har følgende mål: Længde: 33 cm. Bredde (henover hånden v. tommelfingeren): 2 x 12 cm.
Fingerlængde (fra tommelfingeren til langefingerens spids) 14 cm. Husk at de vil føles lidt mindre indeni pga. foeret.

Disse er små og har følgende mål: Længde: 29,5 cm. Bredde over hånden v. tommelfingeren: 2x11,5 cm.
Fingerlængde (fra tommelfingeren til langefingerens spids): 12,5 cm. Husk at de vil føles lidt mindre indeni pga. foeret.

Alle vanterne er syet i ægte skind med lammefoer.

Det er stadig muligt at bestille vanter i farver efter eget ønske, men tilbuddet gælder kun for de vanter, du ser her.

Skriv en kommentar herunder og en mail til aslisorup@gmail.com, hvis du er interesseret i nogle af vanterne. De bliver solgt efter først til mølle-princippet.

5 kommentarer:

  1. Åh, de er simpelthen så smukke. Jeg har ikke tal på alle de gange jeg har sukket af beundring over dine vanter.

    Jeg skal lige høre om vanterne på øverste billede i nederste venstre hjørne er af sort skind? Dem kunne jeg godt være ret interesseret i. Normalt bruger jeg str. 7 i handsker, så jeg tror det vil passe til den store vantestørrelse?

    SvarSlet
  2. Uha.. dem kunne jeg da godt bruge et par af...
    Har plaget manden og fået lov til at købe et par.
    Da jeg har små hænder, må det være de nederste jeg skal have.. ;)

    SvarSlet
  3. Hej Maiken
    De er faktisk mørkebrune/rødbrune. Det er billedet, der snyder lidt. Dem, der er i øverste højre hjørne, er nok dem, der ligner sort mest. De er en meget mørk lilla, som på forsiden ser mest mørkegrå ud. Men der er desværre ingen af disse, der er helt sorte. Hvis du sender mig en mail på aslisorup@gmail.com, kan jeg besvare med nogle andre billeder, som måske kan vise farverne lidt mere naturligt.

    Hej Bianca
    De er hermed reserveret til dig. Skriv mig en mail på aslisorup@gmail.com, så finder vi ud af afregning.

    SvarSlet
  4. Det er de absolut pæneste vanter, jeg nogensinde har set! Hvor er det træls, man skal være så utroligt studerende småbørnsmor-ludfattig, at man aldrig har råd til pæne ting til sig selv. Håber på at vinde i Lotto inden næste vinter - så tror jeg da vist NOK lige jeg skal ha' sådan et par!

    SvarSlet
  5. Tak tak, Anonyme :-) Jeg håber også, du vinder i Lotto, så du kan forsøde din hverdag lidt :-D

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge