tirsdag den 18. januar 2011

Trommehvirvel, please!

Ingen udenomssnak. Vi kaster os ud i det:


36 lodder med navne i en skål (den opmærksomme læser har nok bemærket, at der er 38 kommentarer på indlægget, men de sidste to er mine kommentarer - og jeg har jo et sleeve til min telefon).


Min klør fem ned i. Først rode rode rundt, og så:


Vinderen er altså Æblekinder, som skrev: "HA HA Hvor er den fin! Vil da gerne vinde en burka til min telefon!". Tillykke til dig. Send mig din adresse på aslisorup@gmail.com, så kommer der en burka med posten til dig.

Tusind tak til alle jer der var med for jeres søde kommentarer. Superfedt I ville være med - jeg er helt overvældet.


Skulle du brændende ønske dig et lignende sleeve, så hold øje med Camilles fine webshop, hvor der inden længe kommer et begrænset antal til salg. Og så tager jeg nok også nogle med til Odense i maj. Jeg har nemlig lige tilmeldt mig forårsmarkedet i Pakhus 16. Yay!

6 kommentarer:

  1. Snøft snøft Hilsen søren

    SvarSlet
  2. Jubiii - rart at vide at de står til at skaffe!!! ;0) Tillykke til æblekinder

    SvarSlet
  3. Gratulerer så mye til Æblekinder! Heldige Æblekinder. :)
    Nå innrømmer jeg at jeg eier en alt for liten mobil til å virkelig utnytte burkaen til fulle, så hadde jeg vunnet måtte jeg vel kjøpt meg ny tlf.

    Og så skulle jeg ønske at jeg bodde nærmere Odense, for da skulle jeg dratt dit i mai, men Danmark er alt for langt unna Nord-Norge til at jeg kan stikke bortom som snarest. Dessverre.

    SvarSlet
  4. Ja, det var ærgerligt, Søren. Men mon ikke barnepigen kan finde på en trøstepræmie ;-)

    Yes, frøken. Det skulle ikke være helt umuligt.

    Haha, AbluMoo. Så er det på en måde meget godt for dig, at du ikke vandt. Jeg har lige sparet dig for en formue :-D Og ja, det er da bare ærgerligt, at der er så langt fra Nordnorge til Danmark. Æv. Men godt vi har bloggene - så er vi kun et klik væk :-)

    SvarSlet
  5. JUUBI HVOR ER JEG HELDIG!!!!
    Den er super fin! Sender dig lige en mail med det vups!
    KH Heidi

    SvarSlet
  6. Det er super, Heidi! Jeg sender den til dig asap :-D

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge