tirsdag den 11. januar 2011

Telefonburka-giveaway

Jaja, jeg ved det godt! Det er tredje indlæg næsten i streg, som handler om mobilsleeves, men som jeg tidligere har skrevet om, så kan jeg godt blive lidt manisk med det der krea. Og så var det, at ordet "telefonburka" blev nævnt under hæklingen af de to foregående mobilsleeves. Det kunne jeg lissom ikke lægge fra mig igen. Og derfor:


Nu har jeg så en burka i overskud (og det er alligevel ikke så tit, jeg har lejlighed til at bruge den sætning). Kunne du tænke dig et nyt sleeve til din telefon, så skriv en kommentar herunder. Så trækker jeg en vinder på tirsdag dvs. en uge fra i dag. Den passer til en Iphone eller en HTC Desire.

43 kommentarer:

  1. He he he he, vi er flere der griner højlydt. Den er så fed. Jeg vil gerne være med, skønt jeg ikke har nogen af delene. Tilgengæld har jeg en veninde med iphone der ville elske den.

    SvarSlet
  2. Ha Ha, jeg har godt nok hverken Iphone eller HTC Desire, men jeg tror nu alligevel min telefon ville hygge sig gevaldigt i sådan en burka :)

    SvarSlet
  3. Hi hi fnis fnis...Det er simpelthen for morsomt...Så selvfølgelig skal min HTC da konvertere til islam:)

    SvarSlet
  4. Ha ha...det er da for sjovt. Jeg er helt sikkert med!

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn! Dén ville jeg hvertfald gerne eje!

    SvarSlet
  6. Fantastik!! Jeg ELSKER den!

    SvarSlet
  7. ;O)
    Mvh. Marianne HS

    SvarSlet
  8. WEEIII.... DEN er SÅ fed.. og passer LIGE til min Htc desire ;))

    Må jeg være med?

    Hilsen Hanne som lige kom forbi din fine blog ;)

    lillienthal@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Min iPhone har netop fået kuldechok og kameradelen strejker, så den vil vildt gerne ha en burka. Fin ting.

    SvarSlet
  10. Hvor er den fed/lækker/kitch
    Jeg vil gerne lege med.

    SvarSlet
  11. HA HA Hvor er den fin!
    Vil da gerne vinde en burka til min telefon!

    SvarSlet
  12. åh min gud - den er jo svaret på min telefon-beskyttelsesbønder! Jeg må bare vinde den (og hvis ikke, er det mon så noget, du kan overtales til at sælge én af??)

    SvarSlet
  13. Nøj, hvor fedt, at så mange vil være med! :-)

    Og lige for at svare på Hannes spørgsmål: Selvfølgelig må du være med! Alle må være med.

    Og Lises spørgsmål: Jeg arbejder på at få nogle få eksemplarer til salg hos Camille på hverdagshjem.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne vinde en Burka til min tlf:-)

    SvarSlet
  15. ÅHHH, Asli, jeg vil bare få SÅ mange creds for at have en burka til telefonen ude i Albertslund:) Jeg krydser fingre for at jeg vinder lodtrækningen!!
    KH
    Marie (Saras søster)

    SvarSlet
  16. Hej Asli
    Jeg vil så gerne vinde den fine burka. Det er skisme en genial idé.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  17. Fedt med en burka til telefonen!
    Og så skal jeg lige høre dig, hvor du har fået fat i store neonfarvede cirkel-klistermærker fra? Mangler nogle!
    Kærlig hilsen Puk

    SvarSlet
  18. Hej Puk
    Jeg har købt dem i "Papirlageret" ved Nørreport st. Den ligger på hjørnet af Vendersgade og Nørre Voldgade. De har en gudsvelsignelse af forskellige klistermærker og labels.

    SvarSlet
  19. Årh ja - den er fiiin :-)
    Count me in!

    SvarSlet
  20. Haha hvor er den sjov! Jeg vil meget gerne deltage :)

    Mvh Jennifer

    SvarSlet
  21. HAHAHA... hvor er den genial...? ;0) Jeg er selvfølgelig også med...

    SvarSlet
  22. Den er jo skøn :o) – jeg vil elske at flashe den for min burka forskrækket familie i jylland. Jeg er med :o)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage, for den skal sidde på min mobil. Det vil passe sig for jeg arbejder på en skole i Århus V. Vi har mange tørklæder, dog ingen burkaer.
    Det vil give en ny humoristisk indgang til humoristisk snak med mine skønne elever!

    SvarSlet
  24. Hej Asli, lad mig vinde den burka, den er sjov!

    SvarSlet
  25. Kom lige forbi og så din lækre side og miss Burka. Hun er super skøn. Tag mig Tag mig ;O)
    Nyd din weekend

    SvarSlet
  26. Hej Asli. Lækker burka - jeg prøver lykken :)

    SvarSlet
  27. Ja tak! Sikke en fin burka!
    Maja

    SvarSlet
  28. Kære søde VERDENS bedste tidligere barnepige
    Den vil passe rigtig rigtig godt til min touch mobil, og jeg vil med glæde prale med den i HELE Varde.
    Knus Søren Harder

    SvarSlet
  29. Hej

    Jeg vil også gerne prøve lykken

    Helle

    SvarSlet
  30. Hehe den er skøn :) -jeg kan vist lige nå at være med :)

    /Rikke

    www.rumserik.blogspot.com

    SvarSlet
  31. Sejt. Og jeg som står og mangler en mobil pung :)

    SvarSlet
  32. Wow! Den är fin! Den vill jag så gärna vinna :-0!! Kh, Helena

    SvarSlet
  33. En tlf burka vil jeg helt klart vinne for jeg har ingen he he.
    Knus kristin

    SvarSlet
  34. virkelig fint sleeve Asli! (ved godt jeg er aaaalt for sen på den, men alligevel)

    SvarSlet
  35. Ha ha! Jeg er alt for sent på den til at kunne vinde. Men ville lige kommentere, at jeg synes, den er virkelig fin ;)

    SvarSlet
  36. Hej Asli!

    Mon du stadig har fine burkaer til telefonen?
    Jeg var heldig at få ny i julegave, har har den pt. i en sok (kreativt)!
    Men man er jo så påpasselig! :D

    SvarSlet
  37. Altfor sen til gi-bort, men FNIS for en morsom ide!

    SvarSlet
  38. vil gerne ha sådan en.. hvor kan jeg købe dem

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge