torsdag den 6. januar 2011

Nyt tøj til mobilen

Altså sådan en lille snøvs til at putte mobilen ind i, ikk? Er det et 'sleeve', det hedder? Uanset hvad, så har jeg hæklet et til den nye smarte mobiltelefon.




Kæresten har døbt den "Louise" - som altid af relativt uransalige årsager. Men jeg synes faktisk også, det er et fint navn. Og måske lidt et udtryk for misundelse fra hans side? Men jeg har altså tilbudt ham at hækle en til ham også. Hans eneste reaktion: Så skal den i hvert fald ikke have frynser! Det er ellers min yndlingsting ved Louise - og jeg synes faktisk også, han er mand nok til at bære et par frynser.

13 kommentarer:

  1. Hehe, det kunne være en diskussion her hos os. Jeg synes den er fin! Skal vist også have lavet et eller andet til min nye tlf

    SvarSlet
  2. Skønt med nyt sleeve (som er rigtig fint!) og skønt med navne til materielle ting. Min bil hedder Poul - også døbt af kæresten :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin!
    Sådan en smart en hæklede min søster til mig i julegaver.. og den er guld værd!

    SvarSlet
  4. Tak Anne :-) Det er en superlet model. Jeg overvejede også først at sy en i skind og sådan noget fancy noget, men denne her var hurtig at lave og den fungerer.

    Haha, Maria! Sikke et skønt navn til en bil :-)

    Tak, AbluMoo :-)

    Hej Bianca
    Det lyder som en dejlig gave :-) Jeg tror helt sikkert også, jeg bliver rigtig glad for denne her.

    SvarSlet
  5. Hey Asli! Jeg er dødmisundelig! Kan man mon for penge bestille en sådan? Og her mener jeg med navngivning, frynser og hele pivtøjet!

    SvarSlet
  6. Haha, Marianne
    Jeg skal med glæde hækle en til dig. Men jeg advarer dig: Kæresten siger, at særligt navnet nok bliver dyrt ;-) Ej, pjat. Hvilken telefon har du?

    SvarSlet
  7. Jeg synes den er meget fin og meget dig. Og meget sjovt at man kan få noget så nyt og hipt som en smartphone til at se så... hæklet og frynset ud.
    Jeg holder dog med din leading man; en mand kan jo ikke have en hæklet telefonitui med frynser. Selvom han er nok så meget mand nok. Måske du skal lave ham en i læder? Alternativt hækle en i sort eller grå, og så sætte en læderkant på i stedet for frynsekant. Så ville det begynde at se "for him"-agtigt ud.

    SvarSlet
  8. Haha! Signe, du er for sjov! Men du har ret. Den ser meget hæklet og frynset ud. Lissom jeg bedst kan lide det. Og jeg har faktisk en plan om en mandemodel, der skal prøves.

    SvarSlet
  9. Kan du ikke lave etui til Signe, så vi altid ved hvor hun er ?!

    SvarSlet
  10. He, Camilla :-D Vi kan også bare tvinge hende til at sluge en gps.

    SvarSlet
  11. Deal!! Måske skal vi flotte os og købe ekstra kort til den, i tilfælde af at vi vil have hende med til udlandet...

    SvarSlet
  12. Det lyder dejligt Asli :) :) Det er en iPhone 4 :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge