tirsdag den 25. januar 2011

For sago da!

I award-indlægget, kom jeg til at skrive, at jeg er samler og Vibeke skrev, at jeg skulle vise samlingerne frem. Og pludselig blev jeg konfronteret med virkeligheden. Jeg samler jo faktisk ikke på noget specielt konkret. Jeg samler bare på ting, hvoraf de fleste ikke står fremme, udover dåserne, som jeg tidligere har vist frem.

Men det lykkedes mig at finde en slags samling som står fremme. Eller ja, det kommer an på, hvordan man definerer samling. Er to en samling?


Det kan godt være, at det ikke er en samling endnu, men jeg kan i hvert fald godt sige, at jeg samler på sagogrynskrukker. Hvorfor lige sagogryn?, spørger man sig selv. Fordi jeg sagodødeme synes, det er et sjovt ord!


'Samlingen' står oven på mine køkkenskabe sammen med vinkekatte-krukken fra New York, som ser fornøjelig ud i baggrunden.

6 kommentarer:

  1. Så herlig avslappende å ha en samling på to gjenstander.
    Dette er noe jeg absolutt har sansen for. :)

    SvarSlet
  2. Hej AbluMoo
    Der er i hvert fald ikke noget stressende i at samlingen fylder for meget :-)

    SvarSlet
  3. Hehe, man kan da sagtens bare samle på "ting" :)
    Fine krukker, og ja, det er faktisk et ret sjovt ord.

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Ja, det kan man. Og det bærer mit hjem så sandelig præg af. Hver gang jeg åbner et skab er det fyldt til randen med TING. Sagomelme!

    SvarSlet
  5. Hej Asli

    Faldt lige over din blog. Vildt som man kan blive ved på at støde på lækre, kreative blogs!? Her er super hyggeligt og du har fået dig en ny fast læser :-)
    Du skal være mere end velkommen til at kigge forbi hos mig ved lejlighed.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hej Mette
    Velkommen til :-) Ja! Jeg er også vild, med at man hele tiden finder nye lækre blogs derude. Og indimellem også nogle, som har været der i lang tid, men som man bare ikke har opdaget før.
    Jeg har meldt mig som fast læser hos dig også. Jeg glæder mig til at læse om dine forberedelser til forårsmarkedet, hvor jeg også deltager og hvor vi således får lejlighed til at mødes i virkeligheden :-)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge