tirsdag den 16. november 2010

Tillad mig at anbefale...

 ...Workshop Cph.

Workshop Cph er et kunstner- og designkollektiv, som har en fin butik i Studiestræde 16, København K. Jeg har besøgt butikken engang før, da den lå på Islands Brygge. Jeg har også ledt efter den igen på adressen på Islands Brygge og da jeg ikke fandt den gik jeg ud fra, at det desværre var gået med den, som det går med så mange små butikker med lækre unika-design - nedenom og hjem. Og tænk: Så var den bare flyttet. Fantastisk!

Jeg købte mig en ring derinde i dag designet og udført af Anne Sofie Bodenhoff, guldsmed in spe, og jeg er rigtig glad for den. Ringe er mine yndlingssmykker. De vinder over øreringe og halskæder med flere længder. Jeg har rigtig mange forskellige og har næsten altid forskellige på fra dag til dag. Her kan du se ringen fra i dag:


Den skal nok blive en favorit.

Du kan kigge forbi Workshop Cphs hjemmeside her. Eller bedre endnu: Kig forbi den fysiske butik - hellere før end siden, men skal det først være siden så holder de julestue lørdag d. 27. november kl. 10-18:


Jeg kunne sagtens bruge en formue derinde. Der er i hvert fald helt sikkert kommet et par tilføjelser til min juleønskeseddel.

1 kommentar:

  1. Hej Asli

    Tak for de søde ord.

    Jeg skriver for at invitere dig til vores åbning af Workshop Copenhagen d. 5 maj, i Thorshavnsgade 22. Vi har ligget i Studiestræde i 2,5 år og har måtte sande at det ikke var blandt hipsters og turister i Indre BY at lykken skulle findes.
    Derfor flytter vi hjem igen til Bryggen.

    Pt. har vi flytteudsalg indtil d. 14 april i Studiestræde.

    VH
    Tina Kraft
    Workshop Copenhagen

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge