torsdag den 28. oktober 2010

Hvis jeg ikke allerede var i stemning...

...til julen, så blev jeg det i hvert fald, da jeg så dette her opslag hos Unikarina:

Det går ud på udveksling af kreative gaver mellem kreative bloggere - og den ide, kunne jeg slet ikke stå for. Jeg vil gerne lære mange flere skønne blogs at kende, så jeg meldte mig naturligvis til på stedet. Du kan gøre det samme og læse mere om reglerne her. Der er allerede en del tilmeldte, men Karina har skrevet, at der ikke er begrænsninger på tilmeldinger, hvilket jeg virkelig tager hatten af for, for det bliver vist noget af et puslespil. Men jeg tror også, det bliver superhyggeligt og jeg glæder mig til at give og modtage en gave. Jeg ser det lidt som en slags win-win-giveaway. Skønt!

Og så lige et P.S. Hvad sker der for ugen, der bare ræser afsted? Pludselig var det torsdag og jeg havde næsten ikke opdaget at tirsdag og onsdag for forbi. Derfor har jeg også måttet bryde med et af mine blogdogmer, nemlig at der kun må gå to dage imellem jeg skriver på bloggen. Jeg går ret meget op i at overholde det dogme, men det er ikke let, at reglerne siger: "opdatering onsdag", når man først rammer jorden løbende igen torsdag aften. Så meget desto mere grund til at se frem til weekend. Den står på sydsjællandsk hygge hos kærestens forældre, og jeg er blevet lovet marked, hvilket jeg er meget fornøjet over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Topscorere den seneste uge